Coincidint amb el Dia Mundial del Medi Ambient, des de Nutrició Sense Fronteres presentem el nostre nou distintiu per a la reducció del malbaratament alimentari.
Aquest segell neix amb l'objectiu de reconèixer i visibilitzar el compromís d'aquells establiments i entitats (hotels, restaurants, centres educatius, empreses de càtering i entitats socials) que impulsen accions concretes per a prevenir i reduir el malbaratament alimentari.
La pèrdua i el malbaratament d'aliments té un important impacte ambiental, ja que suposa un ús innecessari de recursos com l'aigua, l'energia i el sòl, a més de generar emissions de gasos d'efecte d'hivernacle que contribueixen al canvi climàtic. Per això, des de Nutrició Sense Fronteres volem continuar promovent iniciatives que fomentin un sistema alimentari més sostenible i responsable.
Durant les pròximes setmanes iniciarem el lliurament d'aquest distintiu a totes aquelles entitats que ja estan treballant activament per a reduir el malbaratament alimentari. Així mateix, convidem noves organitzacions i establiments a sumar-se a aquesta iniciativa i formar part d'una xarxa compromesa amb l'aprofitament dels aliments i la protecció del planeta.
Perquè cada aliment aprofitat compte.
amb el suport de: